خرید عمده رویه فلزی درب لاکچری با قیمت ارزان

 

گسترده ترین مجموعه محصولات دکوراسیون منزل و ساخت و ساز، انواع دربهای داخلی و ورودی هستند که در این میان رویه های فلزی لاکچری برای انواع دربها مناسب ترین گزینه می باشند که خرید عمده آنها با قیمت ارزان از این مجموعه امکان پذیر است.

دکوراسیون خانه یک هنر است و چیزهای زیادی را در مورد انتخابها و ترجیحات افراد نشان می دهد، شما تنوع بسیار زیادی از محصولات را برای استفاده دارید، مانند رویه درب فلزی  که دارای رنگهای مختلف و طرحهای فوق العاده زیبا هستند.

اگرچه این رویه ها با توجه به کیفیتی که دارند بسیار ارزان هستند، اما بسیار کاربردی می باشند و دارای طرحهای گسترده و مختلف می باشند.

این مدل رویه های فلزی با قابلیت نگهداری آسان زنگ نمی‌ زنند، که در ادامه به روش ساخت رویه فلزی اشاره شده است.

 

رویه فلزی درب ارزان

روشی برای ساخت انواع مدلهای رویه فلزی دربهای مختلف با قیمت ارزان فاش شده است، این روش شامل مراحل تهیه رویه تخت فلزی درب، پیش گرم کردن رویه فلزی درب و سپس فشار دادن آن در بین یک جفت صفحه گرم شده در یک پرس است.

پرس به طور مداوم بسته می شود تا رویه صاف را به رویه قالب گیری تبدیل کند، رویه های فلزی به دست آمده استحکام بالایی دارند و به طور موثر تولید می شوند.

در این روش یک لایه جامد مسطح فلزی از قبل گرم شده، مرطوب می ‌شود و در یک پرس تا دمای کافی برای نرم شدن صفحه و در طول آن حرارت داده می ‌شود که صفحه های پرس برای بسته شدن تحت فشار قرار می گیرند، با فشار بسته شدن پس از آن به طور مداوم تا حد از پیش تعیین شده افزایش می یابد تا قسمت خالی را به شکل قالبی مناسب برای رویه درب و در نهایت برای مونتاژ در یک درب هسته توخالی تغییر شکل دهد.

دربهای توخالی در هر دو کاربرد داخلی و خارجی استفاده می شوند، بسیاری از این رویه ها از ورقهای فلزی ساخته شده اند البته برخی نیز از کامپوزیت چوب هستند این مواد کامپوزیت چوب ممکن است شامل تخته خرده چوب، تخته سخت و تخته فیبر با چگالی متوسط (“MDF”) باشد.

رویه فلزی درب باید به آرامی بر روی سطح درب کوبیده و یا پرس شود، در اطراف لبه های قاب پیچ شود تا فلز صاف بماند، سپس با استفاده از چسب، جوش یا لحیم کاری به طور دائم در جای خود محکم شود.

“لحیم کاری” یک فرآیند اتصال فلز است که در آن یک فلز پرکننده تا نقطه ذوب خود گرم می شود، سپس بین دو یا چند قسمت نزدیک به هم توزیع می شود تا آب بندی ایجاد شود.

هنگامی که رویه در در خط مونتاژ کارخانه تامین کننده پس از فروش تولید می ‌شود، فرآیند اتصال معمولاً توسط نیروهایی انجام می‌ شود که جوش را با دقت مشخص انجام می ‌دهند و تطبیق این سطوح با دست دشوار است.

تولیدکنندگان ایرانی همچون مجموعه ما در زمینه تولید رویه های فلزی و چوبی برای انواع درب باتجربه هستند، اما بسیاری از افراد در این تجارت بر این باورند که یک مهر و موم ناقص اجازه می دهد تا رطوبت، آب و آلاینده ها وارد درب شوند و باعث خوردگی گردند.

همین اواخر، تعویض رویه درب ورق فلزی مستلزم جوش دادن آن به قاب درب در ده ‌ها نقطه بود اما پیشرفت در چسبهای مدرن ایجاد شده و دستگاه های پرس برای این منظور، اکنون به رویه دربها اجازه می دهد تا به معنای واقعی کلمه روی آن چسبانده و پرس شوند.

 

خرید عمده رویه فلزی لاکچری

دربها مهمترین نقش را در شکل دادن به اولین برداشت مطلوب از املاک شما دارند، آنها اولین چیزی هستند که مردم در مورد یک ملک متوجه می شوند اما گاهی اوقات، مردم اغلب اهمیت دربها را نادیده می گیرند، امروزه خریداران زیادی به خرید عمده رویه فلزی لاکچری برای زبیایی بیشتر دربهای خود و صادرات آن به سایر کشورها روی آورده اند.

دربهای بدون رویه، در نهایت هزینه هنگفتی را برای نگهداری، طراحی مجدد یا جایگزینی کامل درب به همراه دارند اما، یک رویه فلزی منحصر به فرد درب یک راه حل عالی و بدون دردسر برای دستیابی به دربهای زیبا و در عین حال محافظت از آنها است.

فرآیند تولید رویه های فلزی اغلب بدون آسیب به پایان می رسد، این به این دلیل است که فرآیند شکل دهی می تواند باعث ایجاد نیروهای مخرب بر روی پوشش ورق فلزی شود، برای حل این مشکل، ما تلاش زیادی در تحقیقات فنی انجام داده‌ایم و فناوری خاصی را توسعه داده‌ایم که ورقهای فلزی را قادر می‌ سازد تا به طور مؤثر و بدون هیچ آسیبی پردازش شود.

رویه های فلزی با موفقیت جای رویه های سنتی را گرفته ‌اند و به طور گسترده در ساخت دربهای مختلف به عنوان روکش و محافظ استفاده می‌ شوند.

مجموعه ما به عنوان تولید کننده و تامین کننده، طیف گسترده ای از رویه های فلزی منحصر به فرد درب را در ابعاد 1 متر در 2 متر یا 1 متر در 2 متر و 5 سانت در ضخامتهای 0.6 میلی متر تا 1.25 میلی متر برای شما به ارمغان می آورد که سادگی را با بافتهای با دقت انتخاب شده برای اجرای طرحهای ظریف درب ارائه می دهد.

طیف وسیعی از رویه های درب ما شامل رویه های فلزی، چوبی و ام دی اف است که برای برآوردن نیازهای زیبایی شناختی شما ایده آل هستند، این رویه ها جان تازه ای به دربهای داخلی و همچنین دربهای ورودی خارجی می دهند علاوه بر این، آنها به ملک شما جذابیت می بخشند آنها همچنین می توانند در سخت ترین شرایط آب و هوایی مقاومت کنند، نگهداری آنها آسان است و سازگار با محیط زیست هستند.

این سایت به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان و تولیدکنندگان رویه های فلزی، طیف کاملی از رویه ها از جمله رویه های فلزی و چوبی سفارشی را ارائه می دهد و دارای مهندس، تکنسین و سیستم مدیریت جامع است.

تولیدکنندگان ما از مجموعه کاملی از تجهیزات مدرن تولیدی استفاده می کنند بنابراین، به تولید سالانه بیش از 200 مجموعه رویه های زیبا و منحصر به فرد دست یافته اند.

شما خریداران عمده و تاجران عزیز می توانید برای خرید انواع رویه های فلزی دربهای داخلی و خارجی با شماره تماس موجود بر روی سایت به صورت مستقیم با تولیدکننده ارتباط برقرار کرده و سفارشات خود را با مناسب ترین قیمت ثبت نمایید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما