قیمت درب چوبی بزرگ با ابعاد استاندارد در تهران

بازسازی یا نوسازی یک خانه جنبه مهمی از جایگزینی دربها با دربهای جدید را شامل می شود بنابراین دانستن هزینه تعویض درب در چنین مواردی یک ضرورت است، در حالت کلی قیمت درب چوبی بزرگ با ابعاد استاندارد در تهران و سایر شهرها به عوامل زیادی از جمله جنس رویه ی دربها، هزینه نصب دربها و ابعاد آنها بستگی دارد.

به همان اندازه که ساده به نظر می رسد، تعیین قیمت درب ورودی یا هر درب برای آن موضوع به همان اندازه دشوار است.

بیایید نگاهی به انواع دربهای قابل نصب و ویژگیهای مثبت و منفی مربوط به آنها بیاندازیم:

  1. دربهای پلی وود: درب پلی وود یکی از محبوب ترین و بادوام ترین دربهای امروزی است که نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمتری دارند و ظاهری را که همه پسند هستند را با هزینه بسیار مناسب ارائه می دهند.
  2. دربهای چوبی: دربهای چوبی به دلیل ظاهر محکمی که دارند و احساس امنیت بالا، خواهان زیادی دارند و استفاده از آنها در ایران و سایر کشورها رایج تر هستند، آنها همچنین ظاهری بدیع و قدیمی به خانه ارائه می کنند اما از نظر پرداخت، رنگ آمیزی یا تعمیرات نیاز به نگهداری منظم و دقیق دارند تا بتوانیدد سالیان سال از آنها استفاده نمایید.
  3. دربهای فولادی: دربهای فولادی نسبتاً ارزان تر هستند و دارای طرحهای گسترده ای می باشند و در معرض آسیب و فرورفتگی نیستند، علاوه بر این دربهای فولادی نیز سازگار با آب و هوا می باشند با این حال، دربهای فولادی نیز بسیار بادوام هستند و می توانند گزینه خوبی برای ورودی آپارتمان، ویلا، اداره ها و غیره باشند.

درب بزرگ چوبی

قیمت درب چوبی بزرگ

لازم به ذکر است بدانید قیمت درب چوبی بزرگ به طور ثابت و دقیق قابل ذکر نیست اما بسته به عوامل مختلفی مانند کیفیت درب، نصب و دوام محصول می تواند متفاوت باشد.

خرید درب یک انتخاب ساده نیست، شما همچنین در حال سرمایه گذاری در زیبایی شناسی و محافظت طولانی مدت از خانه خود هستید بنابراین در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا ممکن است مجبور به تعویض درب شوید و همچنین یک راهنمای سریع برای اینکه ببینید کدام چوب در هنگام تعویض درب فعلی شما در برابر این مشکلات مقاومت می کند.

  • گیر کردن: سادگی باز و بسته شدن درب ممکن است تحت تأثیر تغییرات ناگهانی در شرایط رطوبت و دما باشد در صورت انجام این کار ممکن است به نظر برسد که درب شما قادر به حمایت از خود نیست، اگر چنین نقصی در ساختار درب برطرف نشود، باز و بسته شدن درب چالش برانگیز خواهد بود.
  • افتادگی درب: این امر اغلب به دلیل فشار بیش از حد درب می باشد که ممکن است نحوه قرارگیری درب را تغییر دهد.
  • چارچوبها: هنگامی که چارچوب درب به اشتباه ساخته می شود، بخشهای نامنظم می توانند شکاف هایی ایجاد کنند که از طریق آن هوا ممکن است به خانه برسد، بدترین زمان برای این مشکل زمستان است که جریان هوا می تواند قبض انرژی شما را افزایش دهد.

بر اساس همه این عوامل و بودجه شما، باید بتوانید به قیمت تخمینی درب برسید، پیشنهاد می کنیم درب را لمینت یا روکش کنید تا حداقل در برابر عواملی همچون رطوبت و آفات محافظت شوند.

تفاوتهایی بین درب داخلی و درب ورودی وجود دارد، تنها راه تحمل خانه شما در شرایط سخت آب و هوایی این است که درب ورودی شما در برابر گرما، سرما، باران و برف مقاوم باشد.

علاوه بر این، درب ورودی باید سارقان را دور نگه دارد، بنابراین باید امن و سخت باشد، به خاطر داشته باشید که درب ورودی با کیفیت بالا به دلیل تمام این مزایای اضافی، گرانتر از درب داخلی است.

شما می توانید دربهای داخلی را در سبکهای مختلف پیدا کنید، بنابراین نمی توانید قیمت آنها را به سرعت تعیین کنید لذا برای جلوگیری از هزینه های غیر ضروری، باید بازار را به طور دقیق بررسی کنید.

به خاطر داشته باشید که قیمت درب سفارشی همیشه بالاتر است و تعیین نرخ بهینه آن دشوارتر است.

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت درب تأثیر می گذارد، متریال است، توجه داشته باشید که اگر هزینه بیشتری برای متریال درجه یک درب داخلی خود بپردازید، کیفیت بهتری خواهید داشت به علاوه، درب شما را ایمن تر و بادوام تر می کند.

مواد طبیعی مانند چوب، برای درب ورودی در سالهای اخیر نادر است چرا که با افزایش آگاهی در مورد حفاظت از طبیعت، دربهای چوبی گران شده اند و قیمت آنها بالا رفته است همچنین  دربهای فلزی یک مدل عظیم و بسیار محافظ هستند که در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند و فروش بالایی دارند از این رو خریداران آنها را با روکش چوب سفارش می دهند تا ظاهری مانند چوب داشته باشند.

 

درب چوبی با ابعاد استاندارد در تهران

در این مطلب ابتدا باید گفت اگر درب از چوب جامد باشد، قیمت آن نسبت به سایر نمونه ها بالاتر است اما می توان درب چوبی با ابعاد استاندارد را در تهران به صورت عمده با قیمت مناسب ترین برای صادرات خریداری نمود.

چوب ضخیم یک ماده طبیعی و با کیفیت است، بنابراین نمی توان انتظار ارزانی برای آن داشت، اگر تصمیم به خرید درب با هسته جامد دارید، باید بدانید که دارای لایه های نازکی از چوب می باشد که خمیر چوب را در داخل سازه احاطه کرده است، این نوع دربها ارزان تر هستند.

اگر تصمیم به خرید دربهای ام دی اف دارید باید هزینه کمتری بپردازید، چرا که مقرون به صرفه ترین مدل ساخته شده از چوب فرآوری شده هستند که قیمت پایین تری نسبت به چوب طبیعی دارند.

البته باید گفت امروزه دربهای فلزی به دلیل قیمت ارزان، ایمن و کاربردی بودن، محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که محبوبیت این گزینه در آینده به سرعت افزایش یابد، این خبر بسیار خوبی است زیرا قیمت دربهای فلزی به دلیل رقابت بیشتر در بازار به شدت کاهش می یابد.

در نهایت فراموش نشود که انواع دربهای ورودی با ویژگیهای متفاوت در بازار وجود دارند بنابراین، قبل از تصمیم گیری نهایی باید آنها را در نظر بگیرید همچنین این نکته یادآوری شود که درب سفارشی همیشه هزینه بیشتری دارد.

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما