عرضه کننده درب ضد سرقت 8 میل

در سالهای اخیر بازار صادرات درب ضد سرقت 8 میل به دلیل مقاومت بالا و قیمت مناسب آن در ایران، رو به افزایش است، این دربها حجم فروش بالایی در داخل و خارج از کشور را به خود اختصاص داده اند بنابراین عرضه کننده آن از صادرات عمده این دربها به سایر کشورهای همسایه سود بالایی به دست می آورد.

از این رو بسیاری از تجار و بازرگانان برای خرید این محصول به صورت عمده و با قیمتی زیر قیمت بازار، از طریق این سایت اقدام می نمایند.

تمام افراد دوست دارند در خانه خود احساس امنیت داشته باشند که این یک امر طبیعی است، بنابراین دربهای امنیتی راه بسیار خوبی برای افزودن سطح ایمنی به خانه هستند.

دربهای ضد سرقت چوبی پرس شده با روکش، انتخاب بسیار خوبی برای فضای شما هستند، همچنین برخی دربها از ام دی اف روکش شده ساخته شده اند که در طرحها و رنگهای زیادی موجود هستند.

 

درب ضد سرقت 8 میل

به طور کلی برای چندین دهه، انواع درب ضد سرقت یک راه حل ایده آل هم به عنوان درب ورودی آپارتمانها و هم به عنوان ورودی ساختمانهای آپارتمانی یا خانه های ویلایی بوده اند، در این مجموعه طیف وسیعی از دربهای ضد سرقت 8 میل دارای گواهینامه برای استفاده داخلی یا خارجی را خواهید یافت.

در مجموعه ما صدها نمونه درب در رنگهای برتر با خواص ضد خش و ضد لک در طرحهای شیک با چوب واقعی، بافت مات و روکش شده موجود می باشد که در این میان درب ضد سرقت ایده آل ترین گزینه برای استفاده به عنوان درب ورودی منازل که به امنیت کامل نیاز دارند، بیشترین میزان فروش را از آن خود کرده اند.

چه چیزی یک درب ضد سرقت را به عنوان ایمن ترین درب تعریف می کند؟ در زیر ویژگیهای کلیدی درب ضد سرقت را به ترتیب اهمیت آنها برای شما فهرست می کنیم:

  • ابعاد دقیق برای سفارش: اکثر کارخانه ها دربهایی با اندازه استاندارد تولید می کنند اما ما در این مجموعه در صورت امکان درب ضد سرقت مد نظر شما را به ابعاد دقیق درخواستی شما ایجاد می کنیم.
  • وزن و ضخامت دربها: وزن دربها تقریبا یکسان است اما ضخامت عناصر فلزی ممکن است متفاوت باشد که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند همچنین، آنها موادی می باشند که بیشترین هزینه را برای شرکت سازنده دارند، بنابراین ساختار محکم با ضخامت ورق رابطه مستقیم دارد.
  • قفل دربها: قفل درب ضد سرقت و همچنین دستگیره آن، دو جزء هستند که شما به صورت روزانه از آنها استفاده می کنید، قفل جدا از نیاز به کارکرد درب، امنیت آن را نیز تامین می کند به این دلایل، مهم است که هم قفل و هم کلید را با دقت انتخاب کنید.

محافظت در برابر آسیب و خط و خش به دلیل ماهیت مواد استفاده شده در ساخت و استفاده از لمینت که روی تمام قسمتهای درب روکش شده استفاده می شود، منجر به نگهداری آسان و طول عمر این دربها شده است.

انواع مختلفی از دربهای ضد سرقت برای انتخاب وجود دارد، بسته به محیط، اولین عنصری که باید در نظر بگیرید بدون شک جنس آن است.

دربها را می توان از مواد مختلفی ساخت و هر کدام دارای پوشش متفاوتی هستند، به عنوان مثال دربهای لمینت را می توان از چوب جامد یا مواد دیگر مانند ام دی اف تهیه نمود.

دربهای داخلی لمینت می توانند گزینه ای مدرن و اقتصادی باشند، آنها تقریباً کاملاً از چوب تقلید می کنند و در برابر خراش مقاوم هستند، همچنین در طرحها و رنگهای زیادی موجود می باشند.

یکی از نکات منفی آنها این است که رنگ آمیزی نمی شوند اما اخیراً فروش درب لمینت به دلیل قیمت پایین افزایش یافته است.

برای پردازش مناسب درب ضد سرقت، خوب است در مورد لولاها صحبت کنیم، در صورت سنگین بودن ساختار درب، تعداد لولاها باید سه یا بیشتر باشد.

به طور کلی باید بدانیم که انتخاب صحیح درب بر اساس کیفیت، چرخه عمر بیش از 10 سال را تضمین می کند، همچنین بسته به متریال، با انتخاب درب مناسب، تصویر کلی فضای خود را تعیین می کنید.

پس خوب است ابتدا به این فکر کنیم که واقعاً کدام درب برای ما مناسب است، چه نوع دربی می خواهیم و سپس اقدام به خرید کنیم.

درب ضد سرقت 8 میل

عرضه کننده درب ضد سرقت

توسعه ی استفاده از شبکه های اجتماعی چون تلگرام و اینستاگرام در کنار سایتهای درج آگهی رایگان همچون دیوار و شیپور باعث شده تا زمینه برای عرضه کننده درب ضد سرقت در اینترنت بدون هزینه فراهم باشد.

خانه های قدیمی دارای دربهای معمولی هستند و شاید برخی افراد تصور کنند که نمی توانند از دربهای ضد سرقت استفاده نمایند ولی باید گفت که انواع دربهای ضد سرقت برای خانه های قدیمی و نوساز مناسب می باشد.

بنابراین با خرید این دربها علاوه بر اقدام به ایمن سازی منازل خود، می توانید جلوه زیباتری نیز به واحد مسکونی خود هدیه کنید.

بر خلاف معاملات رایج گذشته که اغلب با حضور دلالان و واسطه گران انجام می شد، امروزه با استفاده از اینترنت، بسیاری از تولید کنندگان این شرایط را دارند که انواع درب ضد سرقت خود را به صورت مستقیم عرضه کرده و بفروشند.

بنابراین افرادی که برای اطلاع از قیمت و یا خرید درب ضد سرقت به اینترنت مراجعه می کنند انبوهی از تولید کنندگان را به صورت مستقیم و بدون واسطه خواهند یافت.

خرید اینترنتی درب ضد سرقت همچنین این مزیت را دارد که بتوان محصولات تولید شده در نقاط مختلف کشور را از بعد کیفیت و قیمت مورد بررسی قرار داده و با کسب اطلاعات کافی اقدام به خرید کرد.

در این مجموعه انواع جدیدترین دربهای ضد سرقت با روکشهای مختلف به فروش می‌ رسد که خریداران برای خرید عمده آنها می‌ توانند از راه های ارتباطی ما با کادر فروش ارتباط برقرار کنند و وسیله مورد نیاز خود را به صورت مستقیم و بی واسطه و با قیمتهای واقعی خریداری کنند.

شما هم برای خرید مطمئن و فوری انواع دربها می توانید از طریق این مجموعه که یکی از تولید کنندگان و عرضه کنندگان برتر در زمینه انواع دربها شناخته شده است، به شیوه های گفته شده اقدام کنید و محصول خود را به طور تضمین شده تهیه کنید و در مقابل هزینه‌ های کمتری را برای خرید آنها بپردازید.

 

شماره تماس: 09144455625 اسدالله فتحی

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما